gncglozclk Beeyzanurr bende 3 kez alındı damar yolu açılmadan acıksa daha mantıklı birini ac birini ilk saat digerını 2. Saat olarak aldılar
bdenerigokce Beeyzanurr bende de ayrı ayrı alındı ama İyiki damar yolu açılmadı onun çekilişi daha zor bence 😂😂😂
Nur_Alp Beeyzanurr bende 3 defa aldılar ilk gittiğimde aldılar sonra şeker yüklemesi yaptıktan sonra bir de ondan 1 saat sonra aldılar hep birer saat arayla açlıktan kafayı yedim 😂😂
Annesii23 Beeyzanurr ilk 50 Gr lık yükleme yapıldı onda iki defa normal kan aldılar sonra 100 Gr lık yaptılar 4 kere kan vermem gerekiyodu damar yolu açtılar
Nursl7 @Beeyzanurr benden iki kere almışlardı birini aç olarak birini de yükleme olduktan bir saat sonra alıyorlar ama damar yolu açılmadı bende ayrı ayrı aldılar
Nursl7 @Beeyzanurr ee o zaman ben iki kere işkence görmüşüm ne kadar güzel keşke bana da denk gelseydi 😃
Ozlemgokce ben sağlık ocağında yaptırdım açken ayrı damardan aldı yüklemeden 2 saat sonra ayrı damardan 🤷♀️
nezz98 Azerbaycanda parmaktan alınıyor (galiba heryerde) ben özel hastanede yaptırdım. 3 saat içinde her 30dk.tan bir aldılar parmaktan