Ebrar00 Defnemustafa büyük ihtimal kız 🌺 12. Hafta da erkek net belli oluyor genelde doktorda yüzde 60 dediyse kızdır ❤️
yyeter_aytaa65 Tahmin yürüttüm kız hissediyorum kaçıncı haftallıkta doktora ilk kontrole gittiniz acaba🙏🏻
Defnemustafa Ebrar00 Ya ne bilim belki erkektir diye umut etmiştim sorayım dedim .Ben ilk baştan beri erkek hisedıyorum belirtilerim de erkek keseyi de erkeğe benzettim ama yanıldım heralde 🙄