Bacilar 14 haftalik olmamiza az kaldi bugün karnim daha da cok sisti gibi hissediyorum hafifte rahatsiz ediyo diyebilirim gaz veya tuvalet problemin var belki diceksiniz onun cözümünü buldum cok sükür onunla ilgili degil yani ve alt karinda baski hissediyorum sik sik idrara ciktim bugün esimde fark etti karnin bugün daha da sisti dedi normal mi böyle olmasi büyüyor mu bebisim yani🙈