Hayrisko 4 yıl önce onlar o kadar yoktu buzdolabı poşetine koymuştum bende konuda sırf çocuğun ilk ihtiyaclari hemşireye verirken hangisi diye ugrasmasinlar diye onun dışında valizide icindekileride biz kullanacağız sonuçta herşeyin ayrı ayrı konulmasına gerek kalmıyor diye düşünüyorum ben bir tarafa kendime bir tarafa da bebeğe hazırlayıp kapatmıştım yani.