Elifya1 Regle altı gün kala yaptığım testler bu şekilde. Bi tuhaflık mı var acaba. Dün pozitif gibiydi bugünse böyle. Bi de kasık ağrılarım var baya akıntı olmaya başladı. Kist falan olabilir mi ?
Bebh Elifya1 Buda benim testim aynı marka sizinle. Benimde üstte İkinci çizgi aralarındaki en koyu çizgiydi pik olarak algıladım ama bugun adetime 7 8 gün kala en alltaki çıktı koyulaşmaya başlamış. Niye böyle oluyor 2. Kez yumurtlama mı yoksa adet mi olacam anlamadım bende 🥺
Elifya1 Sevvalll42 ama bi kere daha oldu 13 gün önce böyle. Bi de regle az varki günüm var şuan. Mümkün mü. 🙄
YldrmNUR Elifya1 her ay farklı günde yumurtlama olabilir hatta bazı aylar hiç yumurtlama olmayabilir hatta ve hatta bazı aylar 2 defa yumurtlayabilirsiniz :)
HilalimM63 Elifya1 yumurtlama zamanı sıbı alıp test yaparsan duzgun cıköadıgı oluyr.. yumrtlama gunu 3 satte 1 sıvı tuketmeden yapman lazım..
Elifya1 Bebh Bebh benim bi kere daha koyu olduğu dönem vardı. O gün de tam ovülasyondu. Ama sanırım ben ayda iki kere yumurtluyorum. Bu ikincisi değişik oldu biraz işte. Gittikçe koyulaşırsa hamile olabilirsin demek oluyo bazen. Sen takipte kal 🙏🏼☺️