demett300 her akşam 1 biram kesin vardı yemek yanına yada yazın tatilde sahilde 2-3 şişe gidiyordu akşam gezmelerde karnı burnunda çekiniyordum ama eşimden hep tırtıklardım ama işin komik yanı kızımda biranın tadına çok aşinaydı ve çok seviyordu birayı zor alıyorduk hep elinden şişeyi kaçırıyordu 😅🤣