Pamuk likesah Bence döneriz vücut tamamen attı.Son zamanlar da 4 tane amsterdam bana mısın demiyordu 😂😂
likesah Pamuk bana da oyle geliyor. Muthis bir detoks donemi yasiyoruz karacigerlerimiz cok mutlu ama biz degiliz 😂
YldrmNUR demett300 bilmeden içmişsin bacım çok sorun olacağını sanmıyorum. aylarca her gün kadeh kadeh içmiş değilsen tabi :)
likesah demett300 gebelikte tuketmeseniz daha iyi zaten gebelik sonrasi icin hayaller kuruyor planlar yapiyoruz su an 🙃
asell13 Nesfur41 hiç alkol kullanmadım eşim yıllardır tekel bayi işletiyor geçen sene ben baktım iş yerine ordan öğrendim alkol oranını falan soruyolar 😅😅
demett300 likesah aynı benim kafada olan birini buldum sonunda😂 eve güzel bi his güzel şeyler ama kendimi çok kısıtlanmış hissediyorum
Eceliza3434 demett300 ilk gebeligimde litre litre bira ictim ama öyle böyle degil kizimda damak tadi olusmus :) suan birayi cok seviyor hep seviyordu cok komik ben avrupada oldugum icin tuhaf karsilanmadi hic bir zaman ama suan türkiyedeyim ve hic agzima sürmedim istegimde yok acikcasi ama ilkinde baya baya icmisligim var zararli olma olasiligi yüksek ama olmama olasiligida var tabi…
demett300 Eceliza3434 bende onu diyorum kendimce bu yurt dışında yaşayanlar yabancılar Dahada düşkün alkole hamile kalınca hemen bırakamıyolardır diye düşünmüştüm:)
Blackatlas Eceliza3434 Merhabaa merak ettim. Kaçıncı aya kadar ne sıklıklıkla içmiştiniz ? ben de trakya’da yaşıyorum bizim burada da özellikle bulgar kadınları içkiyi kesmiyor hamileyken 😂 Sanırım sakınan göze çöp batıyor ya
likesah Pamuk oyle konustuk gercekten 😅 ama yazin bi aksamustu birasi icmeyi ya da haftada 1-2 dizi film izlerken 2 kadeh sarap icmeyi ozledim yalan yok
likesah demett300 gecici ve degisik bir donem yeni bir tecrube olarak bakiyorum ben cok kisitlanmis hissetmiyorum bebekler saglikla gelsin sonra eski hayatimiza donecegiz nasilsa. Alkol almayi yuzustu deliksiz uyumayi midemin yanmadigi gunleri cok ozledim ama gecicek bu gunler belki ozliycez bile 😊
Kubra-00 Oğluma hamileyken çok sevdiğim kolayı içmeyi bırakan ben bu soruyu görünce çok şaşırdım. En sevdiğim yiyecek içecek bebeğime zararlıysa ölürümde onu tüketmem. Bebeğim benim için daha değerli. Sizde lütfen böyle düşünün
demett300 Kubra-00 kolayı içmeyeli ben seneler oldu zaten şuandada öğrendiğimden beri alkol tüketmiyorum bu şekilde konuşarak farklı algı yaratmayın lütfen.merakımdan sorduğumu belirttim