Kızlar 29+0 bugün. Yorucu bir gün geçirdim temizlik yaptım tüm gün hep ayaktaydim. Bebegin hareketini hissedemiyorum birkac kez hissettim bugün sadece. Normal mi sizce ? Yorgunluktan olabilir mi ? 10 kere hareket etmesi gerek diyorlar ama bugün 10 kere hareketini hissetmedim. Endiseliyim