Kizlar bu ara ic titremesi yasiyorum bazen aklim gidiyor sanki bayilicak gibi hissediyorum decavit kullaniyordum doktorum onu kesti suan vitamin kullanmiyorum butun dislerim acimaya basladi ayriyetten bu belirtilerde var gecen kan tahlili verdim vitamine bakilmadi genel kana bakildi hepsi iyi cikdi vitaminsiz kaldigim icin bu sekilde oluyor bilmiyorum panik atak hastasiyim agir seyler yasadim son zaman omu nuksetti tekrar bilmiyorum yada hormonlardanmi anlamadim benimle ayni durumu yasayan varmi 🤦🏼♀️