@NewMomm1 benimde öyleydi ama akmamazlik değilde kanardi korerdi kızımda almıyor tabi ben bir gougsumu verdim sagolsunlar kimse mama ver demedi bende köyde yasiyordum sonra kızım sarılık gecirdi anı kalbi durup vefat eti yani rabbim onu sevdi yanına aldı ve ben kan akıyor die vermedim doktor bana çok kızdı nie yaptin ama elimde değildi çok vermek istedim midesi bulaniyordu almiodu