Kızlar güzel haberle geldim merak Edenler vardı bugün fetal DNA sonucumuz çıktı çok şükür temiz 🌸🥰 ikili testi kötü çıkan güzel annelerime söylüyorum başlı başına tamamen hikaye testlerimi hiç kesinlikle üzülmeye değmezmiş günlerdir bu psikolojiyle çok yıprandım böyle tanısız tarama testleri yüzünden gebeliğimiz zehir oluyor resmen risk çıkanlarda bnce üzülmeye bile değmez benim çok yüksek çıktı bide rabbim hiç bir anneyi evladıyla sınamasın 🤲🏼 benimde bütün annelerinde sağlıcakla gelsin bebişlerimiz🥰🥰🥰