Anasinincani Nur5516 benimde oğlum var 😊Amin sağlıkla gelsinler insaAllah kızınızın ismi ne fikir olsun bana
hatice__1 Rcpesr yok henüz görmedim keseyi betanın yüksek olması gerekiyormuş kesenin görülebilmesi için salı günü kan verdim 78 çıktı sonucum pazartesi günü yeniden vericem kan eğer yüksek çıkarsa cumartesi gidicem doktora
Rcpesr hatice__1 Ben 5 gün önce kan verdim berdim 38.61 çıktı. bende beklemedeyim 3 gün sonra ilk muayeneye gidicem İnşallah görünür. Hayırlı olsun sanada 🙏♥️