Hanimlar 29 haftalikken hastaneye gittim kontrol icin doktor bebegime bakti iyi hoş buraya kadar bi sorun olmadigini söyledi kalktim bende kilosunu sordum sonra bana dedi son adet tarihin ne söyledim ona göre hesapladi şu kadar dedi normalde ultrasonla bakarken orda yazmiyormu kafasina göre mi söyledi anlamadiim yada ben mi boş kuruntu yaptiim acilll bilgilendirinn beni 🤗