Engineermom Merhabalar, 16 haftalık hamileyim. Sol kalçam dort bes adımda bir topallıyor birden boşluğa adım atıyor gibi oluyorum. Doktorum olur böyle şeyler normal demisti uc hafta once. Haftaya gideceğim tekrardan ama dün apartmanda bugün işyerinde düştüm korkmaya başladım. Benimle aynı şeyleri yaşayan varsa geçirebildi mi ne yaptı diye danışmak istedim sizlere.
Hbsanneoluyo Engineermom benim de çok ayakta kalınca kalçam ağrıyo 29.haftadayım 17den berri ağrır ayakta fazla kalınca hatta bazen oturduğum yerden ağlayarak kalkarım acıdan ama hiç düşmedim cnm
Mevlude_Sahin Engineermom İlk gebeliğimde kaset testi akşam 6 gibi yapmıştım, ikincisi de akşam 8,9 gibi. İkisinde de çıkmıştı. Ama içilen su idrarı seyrelttiği için erken gebelik testini etkiler mi bilmiyorum, benimkiler normaldi
Engineermom Hbsanneoluyo ay ayni ben ozellikle yattigim yerden kalkamiyorum. Ben de ilk defa dun dustum ne oldu birden anlayamadim.