Hypenia paranızın ilk partı doğum yaptıktan sonra kalan kısmı izniniz bitince yatar fakat SGK ile görüşerek ay ay talep edebilirsiniz. Her halükarda ilk kısım doğum gerçekleşince yatacak. En önemli kriter doğumun gerçekleşmiş olması. Yorumlarda toplu,tekte yatıyor rapor sonunda yatıyor diye bilgiler verilmiş yanlış canım onlar mali müşavirim ben. Toplu da tekte de yatmıyor para. Dediğim gibi ilk kısım doğum gerçekleşince sonrasını ay ay SGK’dan talep edebilirsin maaş gibi de yatırırlar öyle istemezsen de iznin bitip işe dönünce yatar.