Kızlar ilk hamileliğim tecrübesizim. Son iki ayım kaldı şampuan losyon bebe yağı vs bunları alayım diyorum. İncia markasının organik olduğuna dair yorumlar gördüm. Tavsiye eder misiniz? Sudocream almıştım pişik için. Masaj için yağ mi almalıyım yoksa losyon mu?