Merhaba kizim 35 haftalik dogdu 4 gun once dun taburcu olduk 1 gecede sariliktan yattik degeri 3 suan anlayan varsa aranizda.Emme refleksi yok hixbir sekilde besleyemiyoruz.2Saate bir 1 olcek mama zorla bitiriyor.Size sorum 2 saate bir 1 olcek mama cokmu az onun icin sariligi tekrarlar diye cok korkuyorum.Caba gosteriyorum ama fazlasini yemiyor.