Perilaren 32 haftalık hamileyim başından beri hem tıkanıklık hem hapşırık var KBB ye gittim hapşırık için hap verdi bı kaç kere kullandım işe yaramadı devam etmedim burnumda da hormonların artmasıyla burun eti şişip kanallari kapatmış doğumdan sonra duzelirmis birde burun kemigimde eğrilik varmış 30 yaşındayım yeni ogrendim neyse bı kaç krem ve sprey verdi illiadin doktoruma sordum hepsini kullanabilirsin dedi şu an sadece spreyi kullanıyorum başka bişey acmiyo maalesef ve tikaniklikta acayip sinirli ve mutsuz oluyorum hamilelikte hiç bir belirtim olmadı şu lanet tikaniklik mahvetti beni sadece 😩