Premsesko ben 24 saatlik idrarda proteyinede baktırdım sendendir bi doktoruna git bu önemli protein kaçağı olabilir bu senin içinde bebek içinde tehlikeli Bi durum seni korkutmak istemem benim protein kaçağı falan çıkmadı cok şükür 13 8 Di bu gün tansiyonum bazen ilac kullandığım halde bile 15 9 olabiliyor hemen doktorla iletişime geçiyorum tahlil yapılıyor oglumdada böyleydi 30 Haftada çıktı tansiyonum 7 hafta hep serumlarla bekledim 7 hafta sonra sezeryanla kavuştuk çünkü hem beni hem bebeğim zehirlenenilirdi o yüzden Bi doktoruna danış tansiyon gebelikte şakaya gelmez