guldemir02 ben şuan 38+6 oluyorum. 40 haftaya kadar normal doğum için bekleyeceğiz. Doktorum destekliyor ve çatımın uygun olduğunu söylüyor ilk doğumumda bana da çatın dar denmişti ve sezeryan oldum. Şimdi iki çocuğa sezeryandan sonra yetememekten korkuyorum. Normal doğum için tüm şartları zorlayacağım hatta özel bir ebe ile anlaştım. Umarım başarırım da güzel bir ssvd hikayesi yazarım 🩷 doktorunla en başta konuşmanı destekleyip desteklemediğini öğrenmelisin. Bir keresinde doktorum ameliyattaydı beklememek için başka bir doktora muayene oldum ve kadın direkt kestirip attı mesela çatı dar neyi zorluyorsun demeye getirdi