9-10. Haftalar en yoğun olunan dönemmiş bulantılar iÇin ben de aynı haftada zirveye ulaşmıştı hastaneye yatışım yapıldı bir gün serumlarla geçirdim sonrasında kusma azaldı ama bulantı yine devam ediyor eskisi gibi değil ama yine de iştah yok yemek için azar azar yiyorum 13. Hafta şu an