serry İki gündür yoğun şekilde beyaz akıntı geliyo neredeyse yarım saatte bir tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorum sancılarım yok denecek kadar az ama kuyruk sokumum belim çok şiddetli ağrıyo aranızda bunları yaşayan oldu mu yarın kontrolüm var ama bide burdan size danışmak istedim
Gulsenagc serry ben 38+2 yim aynı şeyler bende de var ama maalesef sancım yok sancı dayanılmıcak dereceye gelir anlaşılırmış zaten doktorum demişti ama her kişidede farklılık gösterebilir doğum yakın olduğu için gayet normal bence panik yapma sanın varsa takip et
Sarella serry beyaz akıntı normal bende oluyor hamileliğimin basından beri bebek artık büyüyor ağırlaşıyor mesaneye baskı yapıyor ve tuvalet ihtiyacı duyuyorsunuz Uzandıkça agrılarınız geçiyorsa yalancı sancılardır ve normaldir