Betlllal ilk 10 dakika da çıkan doğru diyorlar genelde ama ben önceki hamileliğimde. Sabah erken saatti ilk idrarla yapayım diye Testi yaptım baktım cizgi falan çıkmadı. Yattım uyudum geri. Bir iki saat sonra kalktığımda silik cizgi vardı. Beta vermiştim 144 çıkmıştı. Yani öyle de olabiliyor umutlandırmak istemem ama erke gebelik testinde beniö başıma geldi böyle bişey