İyi akşamlar hanımlar bir sorum var ki dün sabah 05 den beri adet olacakmisim gibi ağrım var yürürken veya uzanırken düzensiz sancı gibi yani belimde falan ağrı yok kasıklarda sanki adet olacağım bir kaç dakika sürüyor geciyir ama her böyle olduğunda bebek kendini kasıyor dünden beri aşırı kasıyor kendini bunlar normal yalancı kasılma mi hazırlık mi yoksa acil mi bilemedim başına gelen var mı yada bu durumda olan