Benim iyi ki yapmışım dediğim ve çoğunu bu forumdan öğrendiğim bi kaç şeyi toparlamak istedim, yeni anne olacak güzel hanımefendilere önerim olsun. Umarım işinize yarar 💕
📍Sezaryen tarihi almıştık ama suyum geldi. Hemen altıma külot bez (depend emici külot) ve üzerime elbise giydim. Hastaneye gidene kadar külot bez sayesinde suyum gelmeye devam ettikçe üstüm ve araba ıslanmadı, elbiseyi de çıkarmak kolay oldu eğilip doğrulmak zorunda kalmadım. Külot bezinde hemen yanlardan yırttılar.
📍Hastane çantama şampuan, havlu, tarak, diş fırçası, diş macunu dahil herşeyi koymuştum iyi ki de yanıma bunları almışım hem refakatçilerime yaradı hem de bana. İyi hissetmek için duş almıştım hastanede doğumdan sonra çok iyi gelmişti 😊
📍Hastanede ilk gün elektrikli göğüs pompam çok işime yaramadı hatta bu bozuk dedik 😅 Allahtan yanıma mama ve biberon almıştım sütüm gelmedi doktor onayıyla mama verdik, kesinlikle aklınızda bulunsun. Bebeğin aç kalmasını asla istemeyiz 😊
Çok önemli gördüğüm ilk 3 unsuru yazdım. Hastane çantanıza kâğıt havlular, yedek kıyafetler (genel elbise gecelik) terlik, makyaj malzemeleri, düzleştiricinizi koymayı asla ihmal etmeyin 🤩
Ben hastaneden çıkana kadar son dakika bile doktoruma ricada bulunarak ağrı kesici serum almıştım beni çok hafifletmişti sezaryen ağrılarımı çok hissetmedim.
İlk 1 ay yanarlı dönerli bi iyi bi kötü disko topu gibi döndü durdu ruh halim 🪩
İlk 3 ay bebek beni tanıyana kadar ben onun huyunu öğrenene kadar (gerçek anlamda neredeyse her gün huy değiştiriyorlar🙄) zorlanmalar yaşadım ama şimdi toparladık artık durumu.
Gecemiz gündüze gündüzümüz geceye dönmüştü bi ara, sürekli uyanmalar, asla uyumamalar, geçmek bilmeyen gaz sancıları, etini koparıyormuş gibi ağlamaları… Canım güzel annem ve anne adaylarım inanın hepsi geçecek, zamanla aranızda o kadar güzel o kadar lezzetli bir bağ oluşacak ki, lohusa topusunuz, kırmızı gözleriniz, esneyen ağzınız bir anı olarak kalacak.
Her an, her anne, her bebek çookkk özel çok güzel. Tadını çıkarın.
Bebişleri sevgi ve sağlıkla büyütelim inşallah 💞