Yenianne7 Asel_27 İki isimlerden daha iyi bence ben iki tane isim koymayı sevmiyorum, Biz tabi evde Miki mimi filan kısaltıyoruz 😂
Asel_27 Kubrakrdag sağlıkla gelsin inşAllah😁erkekte ben zorlanmamıştım bu kadar ama kızda baya zorlanıyorum😂
Ebru3457 Asel_27 bizimde kızımız olucak nasipse bende Zeynep aden ve defne sare düşünüyorum şuan ama defne sare daha ağır basıyor gibi 2 buçuk ay var daha doğuma o zamana kadar değişmezse tabi
Meliha123 Asel_27 merhaba nihle ismi çok güzel anlamida Allah’ın emaneti kız çocuğu demek 🙂 kızım olsa adını mutlaka ya nihle yada eslem koyardım
Busraaslan0 Asel_27 Yaaa bendeee 🥺 25. haftaya girdik ve isim bulamıyoruz. Çevrede isim önerenler var hepsi çok klasik geliyo bana
Gggg-12 Asel_27 bence Nadra koy bana 6 ay kız dediler şimdi erkek diyorlar :) emsali görülmemiş ve görülmeyecek güzellik demek