Girly-Babe Hamileyim vajinamdan aşağıya baskı hissediyorum 1 aylık hamileyim yaşayan var mı normalmidir?
Nare-21 Girly-Babe ben 8 haftalık hamileyim bende hala da oluyor dün doktoruma sordum normal dedi rahmin genişliyor dedi