Gebelik_takibi yok inanın çok normal . Benimde bir kalp durması sonucu kürtaj oldum 8.hafta da . Onda ne istifra ettim ne bulantım var resmen kilo almıştım ama sonucu olumsuz oldu . Şimdi yine gebeyim ve bunda istifada da ettim bulantım da var halsizlik ara ara sancılar . Yarın 11haftalık olmuş olcam inşallah . Yani bebek gelişiyor bunları yaşamamız çok normal hormonlar dalgalanıyor .