Zeyasln Ahsennesli hemde nasıl sakinleştirici ler bile böyle uyutmuyor 😅 doktorunuza sorun zofere izin verirse ona başlayın
Zeyasln tatlibebegim_ evet A grubu bir ilaç kanser hastaları için kullanılıyor ama dirençli kusmalar da başka hiç bir hap işe yaramıyor oğlumda 21.haftama kadar kullandım bir sorun yaşamadım tabi bunda da yaşamam diyemem ama öyle olsa doktor izin vermezdi sanırım 13. Haftada yım pazartesi bırakmayı denicem azalma oldu gibi sanırım inşallah bitmiştir de bırakırım
deryaa45 Ben bebeğim yaklaşık 7 8 haftalıkken başladım ilk zamanlar gece yatmadan 2 tane içiyordum şuna 23 haftalığız gece 1 tane içiyorum içmediğimde çok istifra ediyorum galiba doğuma kadar kullanıcam
Esragok-k1 Minezra benim ilk hamileliğin başında başlamadı kız bebekti ama doğurana kadar kusmştm şimdi 3 aylık olacak hamileyım günüm geçmeden kusma ile test yaptım her gebelik Farklı mesela ilk gebeliğime göre kusmam yok o kadar 😂
Minezra Esragok-k1 ay evet ya belirtiler kişiye göre değişiyor cinsiyetle alakası yok bencede rabbim isteyen herkese her iki meyveden de tattırsın inşallah ❤️
Mervetns 1palyaco gebe kaldığımdan andan 6,5 aya kadar kullandım. Herhangi bir sorun olmadı. Ebe doğururken bile içen gördüm demişti.
biranneikievlat 1palyaco Kaçıncı haftada başladığımı hatırlamıyorum 18. haftadayım sabah iki akşam iki içiyorum daha az bulanyım oluyor çok şükür 🤲🏻
Nare-21 1palyaco 6. Haftada başladım 8. Haftadayım mide bulantısı ve kusmamı önlemek yerine daha çok kusturuyor hiç bir işe yaramadı bende