Aytlkya 1palyaco sanırım bana da öyle oldu içsem de aynı içmesem de bende içmiyorum o yüzden bide üstelik vitamin ilacı da mide bulantısı yapıyo
1palyaco Aytlkya ya çok geçmiş olsun inşallah geçer çok zorlanmazsınız sağlıkla alırsınız kucağınıza 😍🌸
hasretsisman Günde bir şimdilik yetiyor 34 haftalık olduk bebişimle bırakmaya korkuyorum inanın tekrardan kusarım diye 😅🥴
1palyaco hasretsisman ben 11haftalık olcam yarın , dün bi içmeyeyim dedim içmedim bugün midem bulandı hemen sabah içtim 😁
Esragok-k1 1palyaco Ben ilk gebeliğimde başlamıştım kullanmaya çünkü 9 ay doğurana kadar istifra ettim doktor bana prilam bağımlısı diyordu o derece bir e nabızdan bakayım şimdi ki gebelikde de oluyor ama ilki kadar değil
1palyaco Esragok-k1 bende korkuyorum hap ya ama sonuçta herkes kullanmış bi zararı yok siz hatta 9 ay kullanmışsınız doğum yapmışsınız . Hapın bi olumsuz etkisini görmemişsiniz .
hasretsisman 1palyaco iç canım iç bağımlılık yapıyor herhalde çözemedim bebişe de sıkıntısı olmuyor doktorum bırakma demiyor benimde niyetim yok zaten 😂💖
esmerrmm 1palyaco sanirim 6 haftalikken basladim suan 13+2 haftaligim kullanmaya devam ediyorum gece yatmadan 2 tane ve sanırım ilk hamileligim gibi bundada doguma kadar kullanıcam , çok fayda etmesede idare ediyorum en azindan
1palyaco esmerrmm bende yeni başladım 11haftalık olcam yarın . İnşallah uzun süre kullanmamıza gerek kalmaz sağlıklı gebelik geçirip sağlıklı bebekler dünyaya getiririz 🌸
esmerrmm 1palyaco insallah cnm ama bi zarari yok prilamin cok şükür , ilk hamileliktede kullandigim icin guvenebiliyorum ve idare ediyorum , diger zofer gibi agir ilaclari kullanmamak daha iyi bence 🌸
1palyaco esmerrmm evet zofer ağırmış sanırım yan etkisi varmış bebek üzerinde . Teşekkür ederim içimi rahatlattınız 🌸
Cerenbelis1 1palyaco 6 haftalıkkrn başladım yarın 33 haftalık oluyorum ve hala kullanıyorum dün bitmişti içemedim hemen sabah kustum ve ilacı alıp içtim de öyle rahatladım iyiki var ya
1palyaco Cerenbelis1 evet çok zor bir süreç gerçekten Allah yardımcımız olsun sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi 🌸
asell13 1palyaco bulantılarım daha adet günüm gelmeden başlamıştı ve çok şiddetliydi günde 2 tane içiyodum işe yarıyodu hala bulunduruyorum evde ara ara bulantım oluyor dr içebilirsin dedi
Cgdmerl 1palyaco 8. Haftada başladım 12. Haftada doktorum bırak dedi denedim olmadı, bir kaç kez denedikten sonra 16 da bıraktım rahatım
yenidenanne34 1palyaco 10 gündür ara ara kullaniyodum ama 3 4 gündür hergun alıyorum artik benim aksamlari bulantim cok yoğunlaştığı icin öğlen 3 4 gibi iciyorum günde 1 tane. Icim rahat etmiyor hic ama icmeyince de cok kötü oluyorum 😔 bu arada 9+5 im
1palyaco yenidenanne34 ay evet benimde içim rahat etmiyor hap sonuçta diyorum inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 🌸🌸