Duyguentrk aynıyız canım seninle . Geçen ayın 28 de gittim kontrole bu ayında 28 de gitmeyi düşünüyorum ama eşim ısrarla bu Cuma gidelim diyo 🙃adamlarda bizim gibi dört gözle bekliyor bebişleri . Canım Doğum günün bellimi ? Kilosuda gayet iyi sağlıklı olsunlarda hayırlısıyla kucağımıza alalım 🙏🏻