39+4 benimde başlarda erken doğum riskim vardı ama şu an içeride rahat galiba güzel kızım nstde sancılarım yüksek ve düzenli olduğu halde açılmam yoktu ve şu an da epey hareketli karnımı sağa sola savuruyor bakalım hayırlısıyla su gibi doğumlarımız olur 💕🙏