Ya ben perşembe alttan muayene olmuştum o zaman oldu geçmişti dün. Bugün akşam üstü tekrar geldi doktoruma da söyledim su gelmediği sürece sıkıntı yok dedi. İnternette nişan kahverengi de olabilir yazıyor. Bi yerde de yalancı belirtidir nişan değildir diyor kafam karıştı. 39+3 bende. Sanki 1 saat arayla kasığıma kramp girdi bebek toplandı. Doğuracak mıyım acaba yaa :)