Kubare134 yumurta ve şekeri bayaa bildiğimiz ⅞ dk cirpiyorum köpük olana kadar. Sonra diğer malzemeleri atıp spatulayla yavaşça karıştırıyorum köpüğü söndürmeden. Ha birde önceden ısınmış fırına atıyorum bide ilk 15 dk sadece alt ayarda ,sonra alt üst ayarda pişiriyor. Ben böyle yapınca pufidik oluyo keklerim herkes soruyor. Firin ısısı 180 /190 gibi falan