İyi akşamlar herkese , çok üzgün ve kafası karışık bi anne adayıyım .. Ben 29 haftalık gelirken bebeğimin karın çevresi 27 olarak ölçülüyor , erken doğum olabilir dediler 1 hafta idi ara açıldı 2 hafta oldu gelişim geriliği olan var mı aranızda destek verirseniz çok sevinirim …