Gulsahhdd Hafif sancıların çıkmış haftaya hazırlıklı gel dedi doktorum 36+2 şuan, heyecanlandım 🫣😬 anlayan varsa değerlerden bi bakabilir mi ?
Gsanalika58 Gulsahhdd kanka bunda sancı bile yok 20 lerde bu 40 olsaydı sancın hafif olurdu dogum başlamış olurdu korkma benek iyi yani kalp atılıda normal 160 biraz 140 inmiş ama normal ;)
Gulsahhdd Gsanalika58 nerde görüyosun bu 140 160 😂 niye beni ürkütüyor bu doktor ozaman hazırlıklı gel falan 🥹
Gsanalika58 Bende 38 haftalıgım benim ntsde sizinki gibi çıktı :) doguma gidiyorum yarın normal dogum olcak bebek kanala inmiş çünkü ama sancım yok suni alcak ılım zamanı gelmiş dogumun :)
Gsanalika58 Gulsahhdd üstekiler benegin kalp atışları aşşagıfakilerde senin sancıları bakmorda sayılar var 20.40 60 80 diye çİgiler oraya çıkmamış hep 20 de :)
Gsanalika58 Gulsahhdd ewet kanka benim hiç sancım yok benekde kanala girmiş omyüzden suni sancıyla dogum olcak :)