SerpilG normalde 12.haftadan sonra kabul etmiyormuş ben bi yol bulup 22.haftamda falan gittim makinası çok iyi ama pek konuşmuyordu 2 ay falan gittim sonra devlette devam ettim ama Doğumda baya iyi olduğunu söylüyorlar üniversiteye daha zamanınız varsa bi kaç kere kontrole giderseniz bi iskonto olmaz herhalde