Hanımlar ben bugün 12+4 oldum ve doktor kontrolüne gittim ben 1.58 boyundayım ve kilolu biriyim. Bebek gelişimi vs çok güzel olduğunu söyledi doktor ve ilerleyen zamanlarda fazla kilomdan kaynaklı erken doğum tansiyon gebelik zehirlenmesi gibi bir durum yaşamamam için bana ecopirin verdi her gece al dedi 36. Haftaya kadar sizde de böyle olan var mı