1palyaco Mitan nub kısmı var o çok yukarda gelmedi bana yukarda olunca erkek oluyor . Ama yanlış anlamışta olabilirim internetten bakın nuba göre cinsiyet öyle karşılaştırabilirsiniz .
1palyaco Mitan bende pek anlamam tamamen tahmin benzetme yani benimki 😇 inşallah gönlünüzden geçen sağlıklı bir şekilde doğar 🌸
1palyaco Ebrys93 inanın benimki sadece tahmin benzetme . Bu bebişko güzel poz vermemiş hareketli sanırım oyüzden bi tahmin yapamıyorum da inşallah gönülünüzden geçen olur sağlıklı bir şekilde doğar 🌸
1palyaco Sekerrr yüzüne bakınca erkek gibi hissettim ama o nub kısmına bakınca da kararsız kaldım kıza da benziyor erkeğe de . İnşallah gönlünüzden geçen olur sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸