Melikekar123 Hilalcikkk keşke kağıdı tam atsaydınız bende 35+4üm düzensiz sancım var yatış verdi bi gün ve progestan nidicart verdi 33den beri var
lylplt Hilalcikkk düzenli değilmiş demekki benim de öyleydi 35+3ten beri düzensiz sancılarım var 37+5im Perşembe doğum olacak inşallah stres yapma canım
lylplt Hilalcikkk evet canım bebeğim gelişi ters bende korkuyorum zaten en ufak bi sancıda hastaneye gidiyorum düzenli çıkmadı şimdiye kadar 😂
lylplt Hilalcikkk öyle düşünme canım ben de öyle düşünüyordum gününü bekledi yalancı sancı olabilir doktorun bir sıkıntı görmediyse sen dinlen bol bol olur da gece ağrın olursa anlarsın zaten