Okadar haklısın ki. Refakatçi çok önemli. Oğlum 2.300 doğdu, yanımda ki kişiler aaa bune böyle zayıf diye diye beni mahvetmişti. Ameliyatlı halimle neler çektim. Neyse ki eşim destek oldu , beraber herşeyin üstesinden geldik. İyi ki eşim yanımdan ayrılmadı. Moral bozan insanları herzaman uzak tutmak lazım