Ekyg Doğumun acı eşiğinizle alakası yok. Belkide sancılarınızı çok güzel karşılayacaksınız çok hızlı açılacaksınız, epidurale gerek kalmayacak. 2. Normal doğumum olacak İnş. Doktorum epidural önermedi . Bende araştırdım ve vazgeçtim. Ama tabi aksi bir durum olursa dayanılmayacak sancılarınız olursa o zaman yapar doktorunuz. Kolay doğumlar dilerim