Beyz28 Kızlar tüp bebeğe başkadık iğneleri vuruluyorum bugün 6.günüm kaç gün sürüyor bu bilginiz var mı
Birhayalimvr Beyz28 benimde bugun 5. Gunum kuzum ayni zamanda tedaviye baslamisiz gorunce yazmak istedim bana doktorum bir aksilik olmazsa c.tesi yumurta toplama dedi gonal f 375lik kullaniyorum suan dun kontrole gittim gelisen yumurtam yoktu amh dusuk:(doz arttirdi
Aabbccc Beyz28 yumurtalarin gelişimine bağlı olarak değişiyor ben 10 gün kullandım 12.gun yumurtalar alincaak çarşamba günü
Beyz28 Birhayalimvr Emeklerimizin karşılığını alıcaz ve birgün buraya hamileyimmmm yazıcaz inanıyorum 🙏 hayırlısı olsun canım Yarın kontrolüm var tekrar doktorum banada düzensiz büyüyor yumurtaların dedi ama Allah’ın izniyle güzel olacak herşey
Ebrosko Melisahmet morarma olmaması için iğneyi dik halde değil hafif yan şekilde batırıp enjekte edin. Bizim hemşire söylemişti ve hiç morarmam olmadı.
Melek57 Yumurta toplama işlemine kdr kullanılıyor en son ztn çatlatma iğnesi oluyor yanls hatrlamiyorsam ben şuan 32 haftalk gebeyim tüp bebekle kan sulandırıcı iğne doğumdan bir gün önce bıraktirck doktorm
Birhayalimvr Aabbccc ilk muayenem c.tesiydi canim gelisme yoktu simdi tedavinin 7. Gunu bugun hastaneye gidiyorum ne diyecek bilmiyorum cok stresli ya insallah güzel haberler alirim seninde yarin yumurtalar toplanacakti dimi allah yardimcin olsun canim
Aabbccc Birhayalimvr inşallah hayırlı haberler alırsın canım gelişmiştir hepsi inşallah bende evet yarın baya heyecanlıyım
Birhayalimvr Aabbccc hastaneden cikti ama asiri moralim bozuk canim ya sadece 2 yumurtam var persembe opu dendi
Aabbccc Birhayalimvr gerçekten mi canm ya hiç moralini bozma lütfen burada okudum 20 yumurta toplanmis ama kaliteli değilmiş ama başka birinin 2 tane falan toplanmıştı kaliteliymis önemli olan kaliteli olması bu da opu sonrası belli olur🙂🫶bozma sakkin canım moralini
Beyz28 Birhayalimvr canım benim arkadaşımdan 1 yumurta çıktı ve Bu sebeple 1 embriyo döllendi ve tek seferde hamile kaldı hiç canını sıkma herşey Allahtan sen içini ferah tut