Adenala 35ebru Chia tohumunu sabah 1 bardak suya koyup içine limon sıkıp 15 20 dakika bekletip içiyordum sindirime çok iyi geliyor Keten tohumunu salataların içine yoğurda karıştırıp yiyordum Yulafı da pizza yapıyorum ya da yulaf mantı
OguzMoms 35ebru Yulafi çok seven biri olarak hamileliğimdede sürekli kullanıyorum haftada en az 3 kez diyebilirim chia tohumunuda istediğim zaman tüketiyorum özellikle balık yemedigim haftalarda çok iyi bı OMEGA 3 kaynağı çünkü sadece keten tohumunun onerilmedigini duymuştum ben
35ebru Adenala gebelikten önce bende hem anllatigin şekilde hemde değişik tariflerle yapıp denerdim…ama şimdi zararlı mi diye aklıma takıldı
esokeso Ben doktoruma sormuştum özellikle keten tohumu riskli, chia tohumunu da özellikle önermiyorum demişti faydalı gözüken bazı şeyler gebelikte riskli olabiliyor. Mesela zerdeçal kanamaya sebep olabiliyormuş