isum Hilalcikkk susam yağı sürüyorum, ayriyetten weleda nın anne yağı var onu sürüyorum, en sonunda da weledanın yine anne krem var onu sürüyorum
Gl-Misli32 Ben ilk cocugumda çok zorlandim acayip aci cektim vé hep Yara olmustu, bu sefer gumus kapak varmis ondan denemek istiyorum sizce faydasi olurumu ? Onuda dogumdan oncemi kullanmak gerekiyor sonra hemen sonrami bilginiz varmi acaba ?