eymeninannesii Malesef ben insulin kullanıyorum dikkat edersen diyetine uyarsan bi sikinti olmaz ne kadarlık hamilesin
Alahunga Ben günde 5 kere iğne atıyorum 3 tanesi ogün öncesi 2 tanesi sabah akşam atılıyorum. Aytica sabah aksama hap iciyorum endokrin kontrolunde 20. Haftaya kadar süperdi. Çok yuselmedi ama şimdi çavdar ekmeği bile yemiyorum sabah çok yüksek çıkıyor. Çok çok çok dikkat ediyorum. Allah yardımcımız olsun son haftalar çok zormus
Seyma6121 Alahunga aaa Allah yardımcımız olsun benim ikinci hamileliğim ama ilk çocuğumda şeker yoktu son ayda çıktı tıp 1 olduğum kesinleşti 10 yıldır tıp 1 im ve şimdi yeni hamileyim ama ilk hamile gibi korku var şekerden dolaayı
eymeninannesii Seyma6121 2 ay oldu sanırım başlayalı benim şuan 14+4 haftalıgim insülinin zorlukları var ama yapicak bişiy yok arada sekerim düşüyo ellerim titriyo kötü hissediyorum sen hamilelikten önce kullaniyomuydun yeni mı başladın