Nurderler Merhaba, 8.haftamdayım inanılmaz bir mide yanması yaşıyorum ilaç kullanmadan nasıl geçirebilirim ?🫣
Tugbaaysimasamet Nurderler ben miğde yanması için galviks kullanıyorum doktorum yazmıştı yada maden suyu iyi geliyor
Gulyldrm_44 Ah bebiş benim de aşırı bulantı kusma oluyordu. Süt elma badem iyi geliyor dediler. İşe yaramadı en son komşum bir yemek kaşığı bala bir tüm limonu sık iç iyi gelir dedi. Dediği de oldu. Ballı ılık süt de iyi geliyor.