zeryyyyy1 arkadaşlar 17 haftalık olduk prilam içiyorum ama içmek istemiyorum artık prilam içtiğimde sıkıntı yok ama içmediğimde kusturuyor sizce normal mi bu haftada bile kusmak
KsedaGG zeryyyyy1 37 bitecek neredeyse hala Prilam içiyorum. İçmediğimde kusuyorum. Çok normal bünyeden bünyeye değişiyor
KsedaGG Zulalg biz de doğumu bekliyoruz 37+4. Cumartesi erken değil mi. Bizim tarih belli değil normal olacak gibi. Sizin sezeryan sanırım
Kubrakubra122 zeryyyyy1 17 haftalığım her gece yatmadan 1 prilam içmezsem diper gün zehir oluyor. 4 taneye kadar içebilirsin dedi doktor ama 1 kullanıyorum yetiyor
Zulalg KsedaGG evet benim sezaryen kendi tercihim. Bebek normal doğuma uygun ama normal doğum yapmak istemiyorum 38+5 gibi doğmuş olacak cumartesi günü🙏🏻
Tugbaaysimasamet zeryyyyy1 normal canım ben şuan 37 haftalık hamileyim halada daha sabahları kusuyorum geceleri 2 tane içiyordum prilamdan anca öyle fayda ediyordu ama son aylarımda bıraktım tabi çok şükür geçti miğde bulantım
Ebru-29 zeryyyyy1 prilam neden içmek istemiyorsunuz? Aslında bir nevi vitaminmis ve içeriği bitkiselmis doktorum zencefil vs var onda dedi