NHYavuz ben kimyasal gebelik geçiriyorum doktorum bugüne kadar diş gebelik mi kimyasal mi birsey diyemedi beta düştüğü için şükür dis gebelik değilmiş. Ama yavaş düşseydi bekleyeceğiz 2haftada bir kan vereceksin demişti kendi sifirlanmayi bekleyeceğiz dedi. Bazen içeriye kanama yapaniliyormus şiddetli karın ağrısı diş kanama migde bulantısı sırt ağrısı falannolursa gel dedi mümkünse banyoya bile tek girme dedi fenalasip bayılma olabilir dedi. Böyle belirti veriyormuş yani.