Derinnmom Çatı katında oturuyoruz bizden önceki kiracı evi çok kötü kullanmıştı, özellikle banyo ve mutfak fayanslarını. Bizde böyle birşey yaptık kızlar nasıl olmuş 🫶🏻
Adenala Derinnmom Bende böyle yaptım canım Ocak tarafı duvara bakıyor o kısmı yağ sıçramış hep kabuk bağladı ben de bunlardan aldım yapıştırdım senin ki yapışma değil galiba daha güzel duruyor
Derinnmom Adenala benimki de yapışkanlı ama arkadaşım yaptırmıştı uzun zamandır kullanıyor çok memnun, ben duvara yakın ocağı kullanmıyorum zaten canım 2 kişiyiz inşallah bende memnun kalırım 😍
Adenala Derinnmom Benimkiler biraz kabardı tam duvara yapışmadı ama idareten taşınacağım zaten 😇 o kısmı boyar çıkarım evden
Melike_4949 Derinnmom hmm anladım canım güzelmiş benimde mutfakta yapmak istediğim yer var böyle güzel görünüyor ellerine sağlık 🌸
Canann1601 Derinnmom cok güzel olmuş nerden aldınız kaplamayı. Ben de mutfak dolaplarını boyatcam beyaza tezgahı da böyle kaplamak istiyorum
Derinnmom Canann1601 trendyoldan aldım canım, satıcıya ölçüleri söyledim o da hangi ölçüden kaç tane almam gerektiğini söyledi toplam 170₺ tuttu 1 tane fazla almıştım ne olur ne olmaz diye
Derinnmom Adenala anladım canım, bizde ev sahibine attık dedi ev sizindir istediğinizi yapın öyle yaptık bizimki güzel yapıştı inşallah kabarmaz 🫶🏻
Adenala Derinnmom Lojman olunca işte mecbur herşeyin idare edenini alıyorum yoksa dolapları bile kaplamayı düşündüm